Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

milá paní toto nesmíte řešit,přišla jste do Čech,kde si všichni myslí,že jsme pupek světa.Je to vše o lidech.Ti co Vás znají,těm nemusíte dokazovat nic,jaká jste a ty co Vás neznají,tak ty neřešte.Vždy říkám-dej někomu moc a on ti ukáže svůj charakter.Hodně zdaru,hodně nových,spolehlivých přátel a hlavně spousta životní pohody,ta je v dnešní době důležitá,nashle

3 0
možnosti
RK

To je vidět, že jste nevytáhl zadek z rodné hroudy.

0 2
možnosti
Foto

no jó to neřešte, to bejvá. Neodůvodněné sebevědomí, to je takový zdejší národní sport.

4 1
možnosti
RK

Nepřehánějte. Podobně dopadnete všude, kde lidé často nekočují. A to i na Ukrajině. Nakonec Ukrajina je pověstná svým zacházením k Polákům, Židům, nebo volyňským Čechům. Ani Němci se k nim nechovali tak brutálně. Docela by mě zajímalo, co soudruh Miroslav Macek říká na to, že Stepan Bandera se stal hrdinou Ukrajiny?

1 3
možnosti
PK

Bohužel musím uznat, že je článek pravdivý a hanba mne, za podobné primitivy-spoluobčany, fackuje....

Dá se říci, že takřka ve 100% takových případů se jedná o lidi, kteří nevystrčili nos za práh České republiky.... já říkám těmto individuím "seber se a jeď zkusit štěstí do Německa, tam poznáš jaké to je, když někdo, kdo ti kvalifikací nesahá ani po kotníky si na tobě hojí mindrák a má tě za "gastarbajtra"...."

8 0
možnosti
RK

No a vy si jako myslíte, že když na úklid nastoupí Češka, že jí někdo prosí a děkuje? Jistěže ne. Nejde o národnost, ale o profesi. Jako uklízečka budete tady póvl, i kdyby jste byla dcerou amerického prezidenta. Nezdá se vám divné, že jako účetní tyhle problémy nemáte?

5 1
možnosti
Foto

Ovšem paní nenastoupila jako uklízečka, nýbrž jako servírka! Ale chovali se k ní hůř než k české uklízečce. O tom to je!

2 0
možnosti
RH

Takove predsudky najdete vsude, nedavno si mi jeden znamy Rusin postezoval na predsudky ze strany Ukrajincu. Na druhou stranu jsou ty predsudky bohuzel casto opreny o negativni zkusenosti. Napriklad moje zena byla jedinkrat v zivote prepadena a to Ukrajinci, pak se clovek predsudkum tezko brani. Ja jsem rad, kdyz si mou zemi k zivotu vybere cizinec a verim, ze lide jako vy dokazou negativni vnimani vaseho naroda zmenit.

6 0
možnosti
FV

Mne také za poslední léta fyzicky napadli jednou jedinkrát pouze (předesílám notně opilí) Ukrajinci po (uznávám vzájemně vyeskalovaném) slovním konfliktu, ale přesto proti nim žádnými předsudky netrpím, protože mnohokrát předtím i potom mi jiní Ukrajinci pomohli, mnohokrát jsem si s Ukrajinci velmi dobře popovídal, mnohokrát jsem Ukrajincům mohl naopak pomoci já atd., atd. - prostě zcela normální soužití vč. toho jednoho konfliktu, kterému se nelze vyhnout ani při soužití s Čechy.

Naopak Cikáni ve mě ty předsudky svým chováním vybudovat již stihli, vybudovali si to u mne svým opakovaným zcela bezdůvodným verbálním i fyzickým napadáním hlavně mých dětí, neustálým vykrádáním mne a mých sousedů, neustálým nočním hlukem, smradem z pálené gumy atd., atd. a nevzpomínám si ani na jeden jediný případ, kdy by mi byl nějaký Cikán jakkoli nápomocen a to jich je v mém okolí mnohem víc než Ukrajinců :-/

6 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2033x
:) :) :)