Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bubo

10. 8. 2010 22:32
Rasista nejsem,

ale nemuzu souhlasit s vetsinou prispevku, ze jsou vietnamci prijemni a mili obchodnici. V prve rade je paradoxem, ze vubec tito lide muzou podnikat aniz by ovladali jazyk zeme, ve ktere podnikaji a nejsme schopni se s nimi domluvit, pokud jste nuceni s nimi komunikovat a zadat o radu pri nakupu. Nejedna se jen o Vecerky, ale i jine obchody, napr. s textil.a prumyslovym zbozim a salonu s modelazi nehtu. Nejsou schopni se s Vami domluvit a navic jsou neprijemni a arogantni.Nebudu se vubec vyjadrovat k provozovani bister a rychleho obcerstveni, co se tyce hygieny. Je to proste jedna mafie, ktera za cenu zelene karty a oficialnich dokladu dotycne zeme, kde provozuje svou zivnost , je schopna pracovat i 20 hodin denne, protoze ve sve domovine by tak akorat jedli suchy z nosu. Takhle zivi na dalku celou svou rodinu a tim padem obetuji pro tohle vse i veskere svoje soukromi. Ja si radeji nakoupim v supermarketu nez v nejake vietnamske Vecerce. Supermarkety jsou otevreny do 22 hodiny.

0 0
možnosti
DM

Aretta

10. 8. 2010 23:09
Neříkám, že jsou

příjemní, je mi to fuk, mám ráda spíš odstup .Nevadí mi, že se s nimi nevykecávám, nechci poradit, ale nakoupit. V maličké večerce si poradím, zato často v supermarketu zoufale hledám český personál, protože ti, co se hemží mezi regály neznají názvy zboží (to je ještě méně, než mluvit česky).

je mi jedno,koho živí, mám obdiv k jejich skromnosti.

Supermarket mám kdovíkde a když během vaření nějaká blbina dojde, vyběhnu a za 5 minut je vše doma. Sice dražší, ale hned.

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2033x
:) :) :)